Tuesday, April 28, 2009

dinner JTMK jan 2009






salam...
best r gk dinner ari 2...
wlaupn agak x puas ati ngn menu 2...
tp overall best r...
thanx to all yg bertungkus lumus pastikan dinner 2 berjalan dgn sempurna...
expecially Cik wati,Cik yana,Abg aiman...(yg aku nmpak r)...n dak2 DNS 2 ....
korang mmg terbaik r...
Walaupun ade aku dgr suare2 sumbang yg kutuk ktaowg...
tp aku x ksah...
Korg x wt mane korg taw..
ckp je pndai...
ktaorg bkn bolot keje...
da lec sruh ktaorg jln kn tgs r...
geram gk aku dlm x ksah2 tu...
hehehe...
pape r...
jnj da lepas...
Kt cni aku ltk r gmbr2 time dinner ari 2...
pe yg ade je la erk...
hehehe...

1 comment:

ProHaris said...

astagfirulahalazim.
syukur kerana majlis Jamuan Makan Malam Pragraduan Januari 2009 berjalan lancar.
saya tak hadir majlis ni kerana ada majlis tahlil dan kenduri kat rumah.
tak mengapalah kan.nanti sesi Julai ni kita buat lagi.hehe
saya nak katakan putera-putera kita yang berpakaian cantik,smart dan segak dipandang menyejukkan mata.walaupun ade juga yang berfesyen giler-giler serta ada yang agak kekampungan juga hahaha.saya tak kata siapa.jgn marah..
kepada puteri-puteri sekalian,tak kira dari kursus SIT ke,DNS ke dan DIP ke juga tak kira sem berape ke haa datang majlis ni amboii cantik lawa berfesyen.Masya Allah.mcm nak jadi artis,siap bergambar atas karpet merah tu.ade tergedik-tergedik juga,biasalah.siap berkapel juga ade.hehe.
okay ..saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang secara langsung dan tidak langsung menjayakan majlis ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...