Wednesday, June 17, 2009

result oh result!!!

assalamualaikum ...dan selamat pg semua...

result da kluar!!
berita tergempar nih...
hak3...
aku dgn bersemangat waja lps2 slt subuh trus on9...
dgn harapan nk tgk result aku yg 'bgs' sgt tu....
bkk kt website poli ....
tunggu punye tunggu smpai kul 7 lbihh x qley nk bkk gk...
angin gk r...
dari mlm td aku try bukak x ley...
so aku trus mntk mmbr klas aku link dier...
sng...trus je dapat...
berkobar2 dada den ni tunggu result da muncul dpn skrin komputer....
dalam ati ni kate sahih result aku truk....

lbih kurang 5 saat tgg...
muncul la result aku kt skrin....
huhuhuhu....
truk yg amat la ....
terkejut mak aku kt sblh ble aku jerit...


pastu mak aku tanye...
"result da kuar ke??"
aku hanye mampu menjawab...
"blum lagi ibu"...
bkn sengaja aku nk tipu mak aku...
tp segan n x nk kecewakan mak aku ngn result aku...
bohong sunat la katakan...
sorry mamaku sayang....

tu la safwan...
byk men game je sem lps...
kn da dpt truk...
huhuhu...
tp alhamdulillah la semua lps....
x de yg dpt c...
syukur sgt2....
cume geram ngn subjek OS jerk...
ley dpt 3 pointer je...
skt ati gk la...
tp apakan dayaku...
terima la dengan seadanya....

berdasarkan ape yg aku lihat....
dr result2 member2 aku yg aku taw la setakat ni...
semuanye pointer drop...
alahai...
ape nk jd da....
hmm...
mmg x dinafikan mmg susah exam sem ni...
jauh beza ngn exam sem 1....
huhuhu....
harap2 la dak kelas aku x de yg repeat....

so to all kwn2 aku yg x cek result ag...
ley g kt link ni...
sng n mudah...
http://attendance.poliperlis.edu.my/dis2008/

setakat ni kot untuk kali ni...
akan kupastikan aku akan kembali menggenggam title akj...
huhuhuhu....
aku perlu usaha dgn lebih gigih...
chaiyok2 wan...
hhehehe...
ok la...
byk keje nk wt...
salam...
aku lps2 sbuh tru bgn cek...
exited punye psl la katakan...
huhuhu...
tp apakaan daya...
akj yg aku impikan sem ni hanye tinggal kenangan...
huhuhuhu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...