Monday, August 10, 2009

hari pertama kelas...

assalamualaikum w.b.t

ha...
ari ni aku nk story r ckit psl ari pertama kelas aku...
hahaha...
cm b blaja kt poli ni plak...
pdhal da sem 3 da...
ape bleh buat...
da cuti lame sgt...
so ble msk klas blk feeling len ckit ...

so pg td ktaorg br daftar modul tuk sem ni....
pttnye ari rabu mgg lps kna daftar...
tp apakan daya...
pa a.k.a mak utk klas aku m.c plak...
so terpaksa r tangguh...
ala..
lgpn mmg klas start mgg ni...
pe nk terburu2...
tol x??
btul3...

so lps daftar modul tu ktaorg kna ceramah ckit ngn pn zaimah...
mcm sem lps r...
x de mslh len...
dtg klas lmbt...
hahaha...
mmg sinonim ngn klas aku...
tu je mslh disiplin klas aku...yg len ok jerk...
klau dlm pjbt JTMK tu semua taw klas aku rmai bdk2 yg terdtg lmbt...
haha...
aku pn x taw apsl...
so p.a aku pn bg r nasihat2...
yg kna kompem geng idin...
haha...
naik gk nama diaorg...
kcian aku tgk...
tp nk wt cmne...
da mmg diaorg cm2...

ble da abis kna nasihat tu ingt bleh blk..
rupenye trus start klas da...
sem ni byk lec br yg ajr klas aku...
sp aku pn x taw sgt cara diaorg ajar...
harap2 la ok...

klas pertama aku ialah internet services...
iaitu sambungan drpd network fundamental...
ni kre subject cisco la..
sem ni cik virakwan yg ajar....
en Ezad msk skali skala je...
aku x ksah gk..


Cik Virakwan tgh ajar...

at least aku dpt rase lec ni ajr...
dgr cter cm straight skit...
well...
klass pertama ni berjalan dgn lancar r...
aku rase bleh la ...
selesa blaja ngn dier...
harap2 aku ley score..
aminn...


aku dan abg


khusyuk tol dak2 ni blaja

ptg plak aku de klas dgn Ustaz Zulkifli...
subject tamadun islam...
klas dier pn ok gk...
cume beliau ckp laju skit...
n butiran kata2 dier x jelas sgt...
tp x ksah la...
jnj bley blaja da la...


ni ustaz Zul tgh ngajar


bdk2 ni bincang pe ntah..mamat mane plak yg tdo tu..



cme tgh de klas tu de r lec kt sblh ni...
bikin ktaorg bengang gk r...
aku rase lec baru..
coz x pnh tgk pn...
ade ke ajar dgn suara terjerit2...
tgk muka dier pn cm org tgh marah...
perh...
mmg mengganggu tol...
x de skill mengajar lgsung...
ingt dak2 2 bdk kecik kot...
nsb baik x ajar klas aku...

harap2 beliau de perubahan kot...
blaja2 la skill mgajar ngn yg lbih tua...
bkn x de...
aku caye semua lecturer ptss x kedekut ilmu punye...
yg penting lecturer jtmk yg br semua ok...
tp x taw r klau x ok..

tu je kot nk story ari ni...
hehehe...

ok..

saLam...

1 comment:

Siapalah aKu taNpa-Mu TUHAN.. said...

aku pn ade..haha..
wlaupn hnye dr blkg...
tetap ade...
kikikikkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...