Saturday, September 12, 2009

hari ini...

assalamualaikum w.b.t
selamat pagi semua..
huhuhu...
pe kes la aku x tdo ag...
klau qiyamullail kn bgs...
ish2...
pe nk jd ni...
hahaha...
sedar x sedar kta da msk hari ke-22 klau x silap....
al-maklumla aku ni jnis x peka sgt pose...
yg penting mencube sedaya upaya untuk menjadikan puasa yg terbaik...
orang ckp  hari ini hendaklah lbh baik dr smlm...
so aku cube capai matlamat tu...
insyaALLAH....
actually sbnrnye bkn aku x nk tdo...
tp klau tdoo time2 skrg ni kompem x bgn slt subuh...
adus...
aku nk cube elakkn bende tu...
so aku wt la ape yg ptt...
cm update blog ke...
member2 blik aku pn semua x tdo ag....
sibuk ngn aktiviti masing2...
yg pasti sorg pn x de wt asgmnt...
hahaha....
semua da smgt nk blk raye..
ag2 ble tgk dak2 junior blk...
mmg da x smgt nk wt asgmnt la...
ok la guyz...
x taw nk mrepek pe ag...
mybe nk g bc quran n wt pape yg ptt...
or mybe terlelap kot...
hhehe...
k...
c u later...
salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...