Thursday, March 18, 2010

CCeNt = CCND1

ku kegagalan..
ku kekecewaan..
tp ku kegembiraan...

selesai suda exam yg giler2 ni....
exam yang ssh lagi dr spm...
yes...im sure...
its harder than SPM exam...

dan keputusannye agak2 mengecewakan...
huhuhu...
ape bleh wt...
da itu je aku termampu...

so sorry to en Ezad,Cik Virakwan...
tuan pengarah,instruktor...
kerana kegagalanku untuk merealisasikan impian...

huhuhu...
itu sahaja yg ku dan kawan2 ku termampu...

special thanx to all my frenz yg tolong aku menjawab dengan begitu bersungguh2...
jasa korang amat aku hargai...
hanya ucapan terima kasih yang mampu aku berikan kt korang...
wlaupn dari pg korang stay kt c2...
smpai la ke malam korang still ag stay n bantu aku n dak2 len...
mmg aku tabik r...
sanggup thn penat untuk kawan2...
tahniah utk korang..

tahniah gk kepada yg lulus exam ni...
iaitu adik aku,exa n khuzaimah...
rezeki korg ats usaha keras korg...
x mcm aku...
nk exam study pn x...
hehehe...

semoga berjumpe lagi 3 bulan akan datang....
gud luck semua...
take care n wt praktikal molek2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...