Sunday, August 22, 2010

UPDATED!!

salam dan selamat sejahtera...
semoga kalian sihat sejahtera x kira dimana jua anda berada..
(ala2 dj radio gitu)

oh suda lame ku x update blog ni...
mintak maaf sesgt blog...
bukan aku sengaja nk melupakan kamu...
tp byk sgt kekangan yang melanda..
so sorry...
sem ni aku angin btul ngn CELCOM!!!
line truk sesgt kt area poli ni...
nk call kna wt byk kali...pas2 gangguan bunyi lg...
broadband lagi la sakit ati...
'SANGAT LEMBAB DARI BIASA'
rase nk quit je broadband ni...
tp x ley gk...
ia merupakan satu keperluan...

opss....sebelum aku terlupa...
SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA DI BULAN RAMADHAN YG MULIA INI.
aku rindu suasana pose di MATRI dlu...
lg2 ble time iftar jamaie setiap ari khamis,..
aku nk g tp ade je halangan...
alahai...
papepn semoga aku berjaya harungi bulan pose dengan sebaiknye...
asgnmt oh projek...
waa...
sem ni br aku rase yg aku ni pelajar ipta...
mmg btul2 blaja la org ckp...
klau cm sem2 lps...
awl2 sem ni relax je dlu...
hidup enjoy...
tp sem ni awl2 lg asgmnt da menggunung....
huhuhuhu...
ku x biasa....
tp akn ku tempuhi juga n antr asgmnt on time....
akn ku berubah...
muet x study lg...
exam dlm bln 10..
alamak..
masalah gk...
huhuhu...


pape pn ...
aku nk chow da...
SELAMAT BERPUASA 
N SELAMAT ARI RAYA...
(wish siap2 tkt x smpt nk update da)
hehehe...
MAAFKAN LA KLAU DE SLH SILAP YE...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...