Saturday, January 8, 2011

sungguh ku tak memahami

assalamualaikum w.b.t
selamat tengah malam semua
hari ni da masuk 8 hb januari.
so da lapan hari la kita kt tahun baru ni.
eh.ape yg aq merepek ni?ish2.
hehehe.
actually aq sedang mencoba untuk tidak menggunakan byk titik bagi setiap akhir ayt aq.
klau korang perasan kn.byk benornye titik2 noktah yang aq letak di setiap penghujung ayat.
da jadi mcm satu habit plak.
yang ssh nk dikikis hakis lagi.
hehehe..
skrg ni yang aq tengah nenaip ni pn terpaksa delete balik titik2 noktah yang terkeluar tanpa aq suruh pn.
oh..sangat susah rupenye.
hehehe.
nasib baik aq da x de wt karangan.
klau x msti asyik salah je.sbb terlebih titik.
hehehe..mane la aq dapat habit ni pn aq x taw...
opss.terlebih lg.

tp ntah ler.aq rase ble ade byk titik2 ni lg nmpk comel la plak ayat aq.
nmpk lebih kemas gitu dari letak titik satu.
mcm entry ni.
aq rase cm cacat gler.huhuhu.

ok .cter bab ari ni.
ape nk wt ea.
actually aq nk tukar layout.yang ntah kali keberapa ntah aq state kt sini aq pn x taw.
yang pasti tadi suda aq siapkan layout yang baru.
cuma speed internet x membenarkan aq nk tukar lg.
tgk la cmne esk.
maybe nk g bertapa kt kopitiam changlun kot.
coz kt c2 internet laju.
adoyai.
susah tol ble line berukband ni slow.
maw angin satu badan aq nnt.
ok2 .
suda2 la nk merepek.
aq nk g jln2 tgk blog org plak.
da lame aq tinggalkn diaorg.
kcian.
hehehe.
salam.

2 comments:

Dila Lala said...

HAHAHAHAHHAHAHA!.
comel la sgt ayt kmu tu..
cacat lah sgt yek...

aLoNg.... said...

weh2....
ko gelak x mengagak ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...